Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: ćwiczenia po cc

ćwiczenia po cc 4 lata 9 miesiąc temu #45

  • Marzena
  • Marzena Avatar
  • Offline
  • gaworzenie
  • Posty: 19
dziewczyny mam pytanie:kiedy można zacząć ćwiczyć i ściskać brzuch po cc.Jestem miesią po porodzie i już chciałabym coś w tym kierunku działać.

Prosze doświadczone mamy o porady:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 6 miesiąc temu #406

wg tego co wyczytalam, cwiczyc mozna dopiero jak wszystko w miare wroci do normy. najlepiej skonsultowac to ze swoim lekarzem. szwy wewnetrzne rozpuszczaja sie podobno dopiero po 4 msc i najlepiej nie cwiczyc do tego czasu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 6 miesiąc temu #611

Wierz mi warto poczekac, jestem instruktorem fitness i dosc trudno bylo mi siedziec bezczynnie po porodzie , mialam tez cc. zaczelam cwiczyc po 2 miesiacach i do dzis zaluje, nie mam czucia przy szwach a jestem 9 po porodzie, bardzo bolal mnie brzuch i do dzis czasem cos mnie tam ciagnie, nie mowiac o tym ze w takim przypadku ryzyko przepukliny jest bardzo duze, najlepiej odczekac 6 miesiecy, wiem, ze to ciezko, ale takl trzeba, oczywiscie cwiczenia ktore nie dotycza brzucha mozna wprowadzic wczesniej, ale tez lepiej by nie yly one forsujace
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 4 miesiąc temu #8574

  • basik_twins
  • basik_twins Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • 21.07.2010 - Najpiękniejszy dzień w moim życiu
  • Posty: 1173
Laski ja wiem że po naturalnym sie cwiczy brzuszki pierwsze z miesiąc po porodzie wiec z cesarka 3 to minimum chyba ale to juz moja wlasna sugestia - przesrane co??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 4 miesiąc temu #8919

  • Moniq
  • Moniq Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • Posty: 1322
po naturalnym mozna zacząć ćwiczyć brzuch 6 tyg po porodzie ale po cc trzeba odczekać do 6 miesięcy- tak jest najlepiej i zacząć bardzo delikatnie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 4 miesiąc temu #8943

  • Mirella
  • Mirella Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • Klaudia - najcudniejsze dziecię na świecie
  • Posty: 6612
  • Otrzymane podziękowania 7
coś w tym jest bo dopiero pół roku po cesarce zaczęłam się czuć jak przed ciążą :) ale brzuszek jeszcze trochę wisi, tyle że ja nie panikuję na tym tle
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 3 miesiąc temu #11056

  • angellika1
  • angellika1 Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • 08.08.2011 cud narodzin
  • Posty: 1485
ja po cięciu 7 miesięcy poszłam na siłownie i nie dałam rady z ćwiczeniami na mięśnie brzucha po roku dopiero mogłam sobie "legalnie" poćwiczyć, ale już po 6 tygodniach po CC delikatnie zaczełam z stepperem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 4 lata 1 miesiąc temu #18853

  • ilona
  • ilona Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • 12.05.2010 narodziny miłości-miłości bezwarunkowej
  • Posty: 2443
  • Otrzymane podziękowania 1
a jak z rowerkiem treningowym??? można czy nie za bardzo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 3 lata 1 miesiąc temu #132759

jeśli będziesz dobrze się czuć to po okolo 4-5 mc... ale należy uważać .... i na początek raczej stosować nie frasujące ćwiczenia..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 2 lata 9 miesiąc temu #223083

  • Aleksandra
  • Aleksandra Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • Natalia 04.10.2011 Nasza kochana kruszynka :)
  • Posty: 2048
O rany, to mnie nie pocieszyłyście z tym czekaniem. Ja juz myślę kiedy by tu zacząc. Oczywiście najpierw wizyta u lekarza, ale czekac aż 6 miesięcy...masakra...chyba kupię sobie wyszczuplającą bieliznę bo chciałabym sie zmieścic chociaż w swoje jeansy sprzed ciąży albo kupic w jakimś sensownym rozmiarze :silly:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 2 lata 9 miesiąc temu #223154

  • różyczka
  • różyczka Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • mamita swoich córek :)
  • Posty: 4525
Ja poszłam do gina dopiero po 10 tyg. od porodu i spytałam od kiedy moge zaczac cwiczyc a on mi na to, ze juz m-c temu mogłam spokojnie zaczac! :)
tak wiec jak sie konczy połóg po 6 tyg. mozna juz normalnie zaczac cwiczyc. Teraz mineły 3 m-ce od mojej cesarki i cwicze normalnie brzuszki i inne wygibasy w domu i nic mi nie jest a niedługo wybieram sie siłownie :)
Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 2 lata 7 miesiąc temu #254048

  • eash
  • eash Avatar
  • Offline
  • rozmowna
  • Posty: 557
moj lekarz kategorycznie zabronil przez pare miesiecy cwiczen, a przez pierwsze tygodnie dostalam prikaz noszenia lusnej odziezy i bielizny, wiec bielizna korygujaca tez odpadala :( no i zostal flaczek na dole, troche skory, troche tluszczu. teraz w drugiej ciazy ciagle jest i jakos nie chce go szlag trafic, heh ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 2 lata 7 miesiąc temu #254267

  • Agusiak
  • Agusiak Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • Paulinka i Dorotka nasze Skarby :)
  • Posty: 5209
zainteresował mnie temat. Ćwiczenia ćwiczeniami ale czy można i od kiedy zakładać np pasy poporodowe, obciskające brzuch i czy one w ogóle działają? Mam taki jeden bo wyobraźcie sobie, że rok temu 11 września wybieraliśmy się na ślub znajomych. Ja już miałam kieckę ale wyskoczył mi lekko brzuszek i nieładnie to wyglądało więc zamówiłam taki pas/ gorset. Potem okazało się że już wówczas byłam w ciąży, a w tym pasie jednak nie poszłam bo było mi nie wygodnie ale całe wesele wciągałam brzuchol :P I tak oto został mi ten pas i może teraz się przyda?
Wstyd się przyznać ale ja pomykam jeszcze w spodniach ciążowych. Ostatnio kupiłam nowe, mniejsze ale ciągle jednak z pasem ciążowym bo nie wyobrażam sobie wciskać się w dżinsy i gnieść brzucha zasuwakiem. Z resztą musiałabym kupić olbrzymi rozmiar a to by mnie zbytnio zdołowało.
Zastanawiam się także nad basenem. Uwielbiam ten rodzaj sportu i chyba po prawie 7 miesiącach od porodu nie ma już przeciwwskazań? :)

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 2 lata 7 miesiąc temu #254304

  • Moniq
  • Moniq Avatar
  • Offline
  • mistrzyni słowa
  • Posty: 1322
na basen możesz chodzić bez problemu, po takim czasie od cesarki możesz wykonywać każdy rodzaj ćwiczeń.
z pasami poporodowymi jest tak, że jak będziesz go często nosiła to będzie Ci osłabiał mięśnie brzucha i po jakimś czasie mogą zacząć boleć Cię plecy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:ćwiczenia po cc 2 lata 7 miesiąc temu #254770

  • eash
  • eash Avatar
  • Offline
  • rozmowna
  • Posty: 557
Agusiak, ja tez po porodzie dlugo chodzilam jeszcze w ciążówkach :) potem przez pare tygodni w normalnych, a teraz znow wskoczylam w ciążówki, heh ;) przydadzą mi się wasze porady po drugim porodzie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: kasiora, ilona, natmur11
Time to create page: 0.306 seconds