BezpiecznaCiaza112023

ciąża a ostatnia klasa technikum

10 lata 2 miesiąc temu #845073 przez kasiula1333
Witam, może ktoś mi pomóc? Jestem w ostatniej klasie technikum oraz w 32 tygodniu ciąży. Do szkoły chodzę normalnie, ale jest coraz trudniej wysiedzieć w niej po 7 godzin dziennie bez możliwości wyjścia w czasie lekcji do wc, czy bezpiecznego przejścia się po korytarzu. Chciałam przejść na indywidualny tok nauczania ale moja ciąża przebiega prawidłowo i niestety nie kwalifikuje się do tego. Jest może jakieś inne wyjście? Np. żebym wcześniej skończyła semestr o miesiąc? Rodzę w połowie kwietnia a rok szkolny kończy mi się właśnie pod koniec kwietnia. A na pewno nie dam rady uczęszczać na zajęcia do samego końca, a zależy mi aby ukończyć szkołę bez problemu. Bardzo proszę o pomoc.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 miesiąc temu #845177 przez Magdalen
Heey;)
Niestety nie potrafie Ci pomoc .. ale wiem mniej wiecej przez co przechodzisz. ;D Fajnie ze byłas twarda i nie zrezygnowalas ze szkoly tak jak ja niestety...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 miesiąc temu #845204 przez gosia28
hm, to w tej szkole taki rygor jest? Ja pamiętam (choć było to dawno temu :silly: ) miałam koleżankę w klasie, która była w ciąży w ostatniej klasie i ona po prostu dogadywała się z nauczycielami, kiedy co i jak zaliczy materiał i nikt jej z tego problemów nie robił. My pożyczałyśmy jej notatki jakoś to było. Przecież niesklasyfikowanie z powody nieobecności Ci nie grozi, skoro do tej pory nie opuszczałaś zajęć.
Inaczej nie umiem pomóc :dry:

Mama Aniołka 25.02.2010
Aniołków Karolka i Jasia 06.12.2012



Każdy z nas ma taką małą nadzieję na niemożliwe...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 miesiąc temu #845222 przez kasiula1333