BezpiecznaCiaza112023

Wyjazd na narty

8 lata 5 miesiąc temu - 1 rok 2 miesiąc temu #1019923 przez pretoria
Cześć,

jestem laikiem w tym temacie, mój nowy chłopak zaproponował abyśmy się razem wybrali. Nigdy wcześniej nie miałam okazji jeździć, więc również nie mam żadnego sprzętu na początek chciałam kupić narty + buty wiem że troszkę mogą kosztować więc na razie wystarczy. Przeglądałam kilka sklepów i nie wiem co wybrać podobno produkty tego producenta są dobre (Fischer) pomożecie dobrać jakiś dobry sprzęt w rozsądnej cenie?
Dzięki za pomoc!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 4 miesiąc temu #1021072 przez Kariina
Mysle ze czasem warto zainwestowac w cos lepszego niz gorszego, bo bedzie Ci sluzyc dluzej. Jesli planujesz dluzej jezdzic to trudno zeys meczyla sie na zlym sprzecie. Pozniej i tak bedzie Cie korcilo zeby miec lepszy sprzet a po co placic dwa razy? Trudniej uczyc sie na sprzecie o slabej jakosci takze na Twoim miejscu poczekalabym i kupila cos lepszego

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 2 miesiąc temu #1079945 przez macixo
Cześć dziewczyny, sama stoję przed wyborem nart - wiem że topic jest trochę nie aktualny ale mam nadzieję że pomożecie mi z wyborem. W oko bardzo wpadły mi te narty marki elan jeśli jeżdzą tak samo jak wyglądają to będę zachwycona :) Macie jakieś opinie na ich temat?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 1 tydzień temu #1080158 przez anett
Zawsze możesz wynająć samochód www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wypozyczeni...wia5-3266-58161.html bo to jest bardzo proste a poza tym jak podróżujesz z dzieckiem również bardzo wygodne rozwiązanie, ja bym sie nawet nie zastanawiała :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 rok 4 dni temu - 1 rok 4 dni temu #1080164 przez Assol