BezpiecznaCiaza112023

Pomocy jestem jeszcze młoda!

8 lata 2 miesiąc temu - 8 lata 2 miesiąc temu #1026352 przez Wolfree
Dobra moja sytułacja wyglada tak. Mam ukończone 15 lat, teraz idzie 16 rok.
Jestem z chłopakiem od ponad roku, po około 8 miesiącach zaczęliśmy uprawiać seks. Ostatnio skończyły nam się prezerwatywy i doszło do stosunku przerywanego, nie był to dni płodne ani nic. Ostatnią miesiączkę miałam 18 grudnia 2015 roku. Trwała tak jak zawsze 7 dni. A teraz? Do tego momentu jej nie ma. :( Robiłam już trzy testy. Każdy negatywny. Ciąże chyba mogę wykluczyć bo bardzo uważaliśmy i przed jego orgazmem wyszedł ze mnie. Zamiast okresu pojawił się śluz. Ale co jest powodem. Może moja panika? Sama już nie wiem :( Co wy sądzicie na ten temat? Proszę o pomoc, rozmawiałam z chłopakiem powiedział, że jak by co, bedzie obok mnie.
Dodam jeszcze, że jestem wysportowana, 6 z WF ćwiczę w domu, jezdze konno od trzech lat, ale od dwóch miesięcy nie ćwiczę bo miałam nogę w gipsie przez miesiąc, cały grudzień i teraz zwolnienie z WF, bo problemy z kolanem, jak ćwiczyłam zawsze okres był na czas co około 30 dni.
Ostatnio też odchudzam się i to też może być powodem, sama już nie wiem..

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #1026353 przez Heathera
Kiedy robiłaś te testy ? Może zrób betę wtedy będziesz miała pewność czy to ciąża czy nie



Cywilny: 21.01.12 Kościelny: 06.06.15

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #1026356 przez Wolfree
Ostatni test robiłam trzy dni temu

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 2 miesiąc temu #1026358 przez Heathera