Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

tabletka ANTY !!

6 lata 7 miesiąc temu - 6 lata 7 miesiąc temu #219305 przez sylwira1721
wczoraj o 18:00 zażyłam pierwszą tabletke anty i cała noc zbierało mnie na wymioty , dzis rano tez jest mi nie dobrze... myslicie ze po jednej zażytej tabletce tak mi cos stoi na żołądku :unsure: :unsure: :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu - 6 lata 7 miesiąc temu #219593 przez Martynka__89
Niestety nie mam pojęcia, a sprawdzałaś opinie na necie o tych tabletkach ?
Ja również miałam brać tablety, ale jednak zrezygnowałam.



Moja Kropeczka:(9.02.2015

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219729 przez sylwira1721
tak sa podobno jedne z najlepszych ,trudno je dostac ...

a powiedzcie mi jeszcze bo jest 21 tabletek w jednym opakowaniu a potem mam zrobic 6 dni przerwy i znow brac wiecie moze po co ta przerwa jest??

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219765 przez Martynka__89
Przed planowaniem ciąży brałam tabsy, nie miałam skutków ubocznych. Ale teraz nie chcę, a ta przerwa w braniu to spowodowana okresem który trzeba dostać.



Moja Kropeczka:(9.02.2015

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219795 przez natmur11
mi tez nie bylo zbyt dobrze po tabletach:/ jakos wymeczylam 2 opakowania z tym ze 2 to juz tak jak mi sie przypomialo;d na szczescie nie mialy sluzyc antykoncepcji;d a po 21 tabl zostawiasz 7 dni przerwy i 8dnia bierzesz nast opakowanie

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219807 przez bombel779
Sylwira a czytałaś ulotkę??? Zobacz czy w skutkach ubocznych nie jest czasem napisane że mogą wystąpić nudności..??

Tabletki bierzesz przez 21dni i po tym czasie powinien wystąpić okres,stąd ta 6-dniowa przerwa.


Aniołek wrzesień 2013 [*]

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219842 przez sylwira1721
tak przeczytałam ulotkę i mogą się pojawić nudności ale żeby już po 1 tabletce.?
miałam zacząć je brać w 1 dzień okresu czyli za 6 tabletek by mi sie ten okres skonczyl i zostalo by jesze 15 tabletek czyli 15 dni i znow okres bym dostala???

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219846 przez natmur11
wiesz co jak zaczynasz brac tabletki to krwawienie zazwyczaj sie przedluza. ja mialam jakie 1,5 tyg potem po skonczonym opakowaniu dostalam okresu dopiero 4 dnia ale 8 normalnie dalej sie zaczyna opakowanie

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219934 przez sylwira1721
oststnie pytanko :lol: sory ze was męcze :P

nawet jak okresu nie bedzie to mam zrobic tą przerwe co trzeba w tabletkach??

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219962 przez Asiersa
tak :)




Mój dzielny chłopczyk :*:*

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #219992 przez sylwus136
musisz robić przerwy.Zawsze jest tak ze bierzesz tabletki przez 3 tygodnie, po czym masz tydzień przerwy w którym powinnaś dostać okres.Jeśli nie dostaniesz nic złego to nie musi oznaczać.Może być tak że Twój cykl musi się wyregulować.Po tych 6 dniach bierzesz tabletki znów przez 3 tygodnie i znów robisz przerwę.Tak musisz robić za każdym razem.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #220022 przez sylwira1721
dziekuje dziewczyny jestescie niezastąpione :kiss:
fakt mam nieregularny okres

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #220044 przez sylwus136
to jesli do tej pory miałaś nieregularny wszystko powinno wrócić do normy i wtedy kiedy powinnaś dostawać miesiaczkę będziesz ją dostawała.Ja miałam tak samo.Nigdy nie miałam regularnych miesiączek.Teraz stosuję antykoncepcję i wtedy kiedy powinnam dostać miesiączkę to ją dostaję. I to nie musi być tak ze kończysz brać tabletki i odrazu dostajesz okres.ja mam np. tak ze przestaję brać w niedzielę.W pon.już nie biorę a w środę/czwartek dostaję okres :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #220049 przez sylwira1721
:kiss:
mi ginekolog powiedzial ze trudno bedzie mi w ciąże zajsc przez nieregularne miesiączki no ale zaszłam szybciej niż myslalam :P

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 7 miesiąc temu #222751 przez iwonka2b
witam chciałabym się poradzić w sprawie tabletek dla mam karmiących brałam azalie i chyba celezette czy jakos tak czy sa jeszcze jakies inne ktore moge brac??
ja po tych 2 bylam strasznie agresywna cały czas się kłóciłam z partnerem, libido spadlo ponizej zera straszne bole głowy :(
pozdrawiam

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018 ZapytajPolozna.pl