Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

mały problemik!

7 lata 2 miesiąc temu #123931 przez sylwira1721
dziewczyny
mam maly problem poniewaz gdy skonczylo mi sie oczyszczanie po porodzie to po ok. miesiącu znow mi "stamtad" zaczelo sie lac ... taka krew jakby z woda rozrobiona i takie brazowe... ale tego bylo malutko... i jeszcze przed tym poszlam do gin. po tabletki antykoncepcyjne i mialam zażyc pierwsza gdy dostane okres... i wlasnie wtedy mylalam ze to byl okres a to nie byla miesiaczka tylko dalej mi sie tam w srodku oczyszczalo :ohmy:
i co ja mam zrobic jak juz ponad polowe tabletek zjadłam :unsure: a okresu dalej brak...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #123935 przez Emme
najlepiej to zadzwoń do lekarza i oprócz tabletek zabezpieczałabym się na wszelki wypadek (choć raczej mało prawdopodobne, że mogłabyś zajść w ciążę)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #123938 przez Natka
sylwira1721 dlaczego ci się tak"leje" to tego to nie wiem. Mi po CC tez lala się taka "dziwna" krew. Po 6 tygodniach po porodzie lekarz kazał mi przyjść na kontrole i przepisał tez tabletki antykoncepcyjne z tym ze powiedział ze mogę je już brać teraz i nie muszę czekać na okres. Tak tez zrobiłam i jak skończyłam opakowanie normalnie dostałam miesiączkę :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #123948 przez sylwira1721
to mnie pocieszylas Natka :kiss: moze dostane... no zobaczymy :lol:
tylko mi nie lało sie duzo tylko malutko a ja jak głupia od razu myslalam o okresie...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #123966 przez Natka
spoko ja ci tylko mowie jak to było u mnie wiec myślę ze jak skończyć opakowanie to tez dostaniesz :kiss:
A jakie masz tabletki ?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 2 miesiąc temu #124001 przez sylwira1721
tabletki mam Yaz :lol: barzdo fajne bo nic mi po nich nie jest jak to po innych bywa... a sorry jest jeden minus wychodza mi po nim pryszcze ,i to masa :lol:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018 ZapytajPolozna.pl