Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Długie paznokcie????/

7 lata 10 miesiąc temu - 7 lata 10 miesiąc temu #25447 przez Katarzynka
Obecne mamusie czy jak sie wam dzidzie urodziły to scinałyscie poznakcie czy z takim malym szkrabem da sie rode i z dlugimi????

Bo ja zawsze miałam długie (teraz tez mam) i sie zastanawiam czy zciąć jak juz będe szła rodzić czy one nie przeszkadzaja w opiece nad maleństwem??? :unsure:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #25454 przez Mirella
Zależy co masz na myśli mówiąc długie ;) ja nosiłam koło pół cm i dalej takie noszę :) nie wyobrażam sobie żeby w ogóle mieć obcięte przy samej skórze. No może trochę częściej piłuję, bo co prawda nigdy Klaudii nie podrapałam, ale kilka razy zaczepiłam paznokciem, to się pilnuję :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #25455 przez Katarzynka
No ja przeważnie mam takie centymetr +/-. I wlasnie boje się że moge niechcacy zadrapać???

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #25487 przez jedynaczka
Katarzynka ja w ciąży uchodowałam całkiem długie i mocne pazurki, i jak sie okazało później poszły do spiłowania.. bo sama bałam sie że zadrapie niepotrzebnie małego..
lepiej je ciut spiłować i być spokojnym..
z krótszymi na pewno jest wygodniej no i bezpieczniej.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #25490 przez Manga
Potwierdzam za jedynaczką - w opiece przy maluszku z krótszymi o niebo wygodniej!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu - 7 lata 10 miesiąc temu #25492 przez Katarzynka
No własnie bo jak biore na ręce Emilke (ze zdjęcia) to jak ja nosze, przewijam to jest OK ale jak chcem cos kolo oczka zrobić to boje sie że zadrapie.

Ale tak się zastanawiam czy to ne kwestja wprawy? Jak myślicie?

Ale jak doświadczone mamusie piszą ze krótsze bezpieczniejsze to będzie trzeba skrucić :blink:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu - 7 lata 10 miesiąc temu #25495 przez jedynaczka
wydaje mi się że to nie jest kwestia wprawy.. dłuższymi pazurkami łatwo o coś zahaczyć, a co dopiero przy bardzo częstym przebieraniu, myciu, czy też własnie pielęgnacji twarzyczki.
w końcu KRUSZYNKA ważniejsza niż paznokcie, czyż nie?

na początek proponuje troszke spiłować pazurki, i zobaczysz sama jak Ci bedzie szło :)
później albo jeszcze bardziej skrócisz albo z powrotem zapuścisz :D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #25634 przez Moniq
zgadzam się z Mangą i jedynaczką z krótkimi wygodniej, ja na początku miałam bardzo krótkie, bo bałam się zadrapać malutką, jak się stała bardziej samodzielna i zamiast "przeszkadzać" w ubieraniu, przewijaniu, zaczęła pomagać, zaczęłam nosić trochę dłuższe 3-4mm; myślę że na początek warto obciąć, bo dzidzie są takie maleńkie i kruche a do tego potrafią się straszliwie wiercić

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #25672 przez _aga86_
A ja od zawsze mam dluzsze paznokcie- moze nie na centymetr, ale wychodza poza opuszek palca- niestety nie potrafie nic zrobic w krotkich paznokciach;) Jeszcze sie nie zdarzylo, zebym podrapala niunie, a ma juz 9 miesiecy:)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #26261 przez PIEGUSEK
....ja przed porodem obcięłam an krótko... przez cały czas nosze takie 3-4 mm... umiem wszystko robić z długimi ale dla bezpieczeństwa maluszka wole mieć krótsze...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #26262 przez Scholastyka21
Zawsze miałam długie paznokcie, uwielbiałam je i były pdziwiane przez moich znajomych. Teraz niestety od porodu noszę krótko obcięte (ale bez przesady), bo tak jest wygodniej i bezpieczniej :). Zawsze można pomalować i nie widać czy masz długie czy krótkie :)
A co do paznokci to była jedna z pierwszych rzeczy jakie zauważyłam po urodzeniu Florusia, powiedziałam wtedy "Jejku, ale on ma długie paznokcie" :p

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 10 miesiąc temu #26338 przez sara125
ja na porodowce wyladowalam znienacka z dluhgimi pazurkami ale mama mi nozyczki przyniosla juz po i moglam sobie obciac

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 9 miesiąc temu #29321 przez mysia-sia
ja mam krótsze paznokcie niż przed porodem, a to z tego względu, że nie raz już się zdażyło, że mały się tak wiercił, że przy przewijaniu czy kąpaniu go troszkę podrapałam:( teraz te paznokcie nie są długie i też go podrapałam:( najbardiej to protestuje mój mąż i martwi się, że małemu zrobię krzywdę, dlatego każe mi obcinać... oczywiście nie obcinam na całkiem krótko... tak bym nie potrafiła żyć:P

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 9 miesiąc temu #29324 przez Emme
ja jeszcze niedawno zajmowałam się 4 m-czną dzidzią i miałam długie paznokcie, nigdy mi nie przeszkadzały i nigdy też nie zdarzyło się, żebym małą podrapała. Może dlatego, że nie były to moje naturalne paznokcie, tylko tipsy, które noszę od kilku lat. A różnica jest taka, że tipsy nie są takie ostre jak paznokcie naturalne. Nie każdy lubi i nie każdemu się podobają, ale ja jestem z nich bardzo zadowolona :)
Uprzedzając przeciwniczki tipsów- nie mówię tu o brokatowych szponach :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 9 miesiąc temu #29332 przez martela89
Ja mam krótkie odkąd urodziłam bo mała się czasami tak wierci,że sama mogła by się uderzyć o mojego paznokcia,a mi nic nie będzie jak przez kilka miesięcy nie będę miała długich paznokci

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018 ZapytajPolozna.pl