BezpiecznaCiaza112023

rozszerzanie diety

12 lata 1 miesiąc temu #319253 przez anuka86
witam
moja corcia skonczyla 5 miesiecy, karmie ja piersia, od niecalego miesiaca rozszerzylam jej diete, wcina deserki (raz dziennie pol sloiczka), zupke jarzynowa (tez raz dziennie, sama gotuje z marchewki, dyni, ziemniaka, i na przemian ryzu lub kaszki manny 1 lyzeczka-to miksuje, pomalu daje tez male ilosci miesa, np z indyka czy kurczaka). mam jednak pytanie odnosnie wprowadzania kaszek... nie wiem jakie i jak wprowadzic. myslicie ze na wieczor moglabym podawac malej kaszke przed snem?i jak na wlasnym mleku czy modyfikowanym i w jakiej ilosci? no i prosze o podanie jaka kaszke mam kupic? z owocami czy bez? jakiej firmy? bo jestem zielona w tym temacie;)
prosze o pomoc bardziej doswiadczone mamy, czy prawidlowo rozszerzam diete corki.
pozdrawiam

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

12 lata 1 miesiąc temu #319343 przez sylka
Rozszerzanie diety kaszkowej i ogólnej zaczęłam od 6 mies. synek był też na piersi. Dobrze przybierał na piersi więc nie było sensu na wcześniejsze rozszerzanie diety a bałam się tez że za szybkie może przyczynić się do alergii. NAjpierw podałam sam kleik ryżowy lub kukurydziany po 30 ml na spróbowanie. Jak nie było realcji alergicznej to zwiększałam dawkę. Robilam na swoim mleku lub MM. Kaszki owocowe zaczęłam od jabłkowej chyba a później bananowa która uczuliła, malinowa i dalej zgodnie z wiekiem. Kupowałam kaszki ryżowe bez mleka modyfikowanego i robiłam już póxniej na mleku które synek pił uzupełniając pierś. Na początek kupowałam kaszki nestle, później wypróbowałam bobowitę i hippa.