BezpiecznaCiaza112023

Jak znaleźć dobrego bota forex

2 tygodni 2 dni temu #1568813 przez Misiek
Cześć wszystkim. Chcę zacząć automatyczny handel na rynku forex, ale zupełnie nie wiem, od czego zacząć. Słyszałem, że są specjalne roboty dla MT4 i MT5, które robią wszystko same. Czy to prawda? Jak znaleźć bezpiecznego bota, który nie wyczyści mi konta w jeden dzień? Na co zwracać uwagę?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

2 tygodni 2 dni temu #1568814 przez majstero2k
Hej. Tak, roboty istnieją i mogą ułatwić życie, ale ryzyko zawsze jest. Dużo zależy od tego, jaki masz budżet i jakiego brokera wybierzesz. Sam handlujesz już ręcznie czy jesteś całkiem początkujący? Jaki kapitał chcesz na to przeznaczyć na start? To dość ważne.

2 tygodni 2 dni temu #1568815 przez Misiek
Jestem całkowicie zielony, dopiero założyłem konto demo. Chciałbym zacząć od małych kwot, na przykład kilkudziesięciu dolarów, żeby zobaczyć, jak to działa w praktyce. Czy są w ogóle jakieś tanie opcje dla mikrokont? Co byś mi doradził na sam początek?

2 tygodni 2 dni temu #1568816 przez majstero2k
Rozumiem, na początek konto centowe to świetny pomysł. Dla tanich robotów minimalna wpłata wynosi często tylko 20 USD lub 20 centów amerykańskich na centach. Jeśli wybierzesz coś o średnim koszcie, to depozyt wyniesie około 100 USD. Sam zaczynałem podobnie parę lat temu. Mogę polecić stronę signal2forex.com/pl/ gdzie mają gotowe oprogramowanie do automatycznego handlu dla MT4/MT5. Mają tam różne opcje, od pojedynczych robotów po całe pakiety. Bardzo fajne jest to, że dają pełne samouczki wideo, więc bez problemu wszystko skonfigurujesz. A jak będziesz miał problem, to ich zespół oferuje pomoc przy instalacji EA przez Anydesk, co jest super dla początkujących. Ich doradcy działają 24 godziny na dobę i automatycznie otwierają transakcje po optymalnej cenie. Zamiast szukać losowych skryptów na forach, lepiej wziąć coś z pewnego źródła.