- Posty: 6
- Otrzymane podziękowania: 0
- /
- /
- /
- /
- Volatiliteit: laag of hoog - wat kies je en waarom?
Volatiliteit: laag of hoog - wat kies je en waarom?
- BaileyBastow
-
Autor - Wylogowany
- gaworzenie
-
Mniej Więcej
7 miesiąc 1 tydzień temu #1567141 przez BaileyBastow
Groeten! Voor mij draait de keuze tussen lage en hoge volatiliteit vooral om controle en inzicht, en precies daar helpt
chicken-road-game.net/rtp-en-volatiliteit/ enorm, want de uitleg daar laat goed begrijpen hoe RTP en risiconiveaus elkaar beïnvloeden en waarom dit echt merkbaar wordt tijdens langere speelsessies. Zelf kies ik meestal voor middelhoge of hoge volatiliteit, omdat ik liever minder maar waardevollere kansen zie dan een constante stroom kleine uitbetalingen. Door te testen in veilige modi krijg ik snel feeling met het spelgedrag en kan ik beter bepalen welke instelling aansluit bij mijn speelstijl. Wat kiezen jullie en waarom?
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.











