Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Górne wedzidełko ...

7 lata 1 dzień temu #176853 przez paulina*amelia
cZEŚĆ Dziewczyny ,dawno mnie tutaj nie było ..
ale udalo sie troszeczke znalezc czasu :)
Dzis stało sie cos strasznego ..Amelka ma juz 7 msc jest na etapie chodzenia trzymajac sie mebli .. wszystk byłoby dobrze gdyby nie to ze uderzyla dzis buzka o stół i polała sie pierwsza krew ..:( strasznie płskła pojawila sie krew,gdy juz sie uspokoila okazało sie ze ma naderwane górne wedzidełko ..
nie boli jej to jest radosna,wesoła ,tak jakby nigdy nic ..
Co powinnam zrobic w tej sytuacji ? nie zaszkodzi jej to ,samo sie zrosnie .. nie wiem co mam zrobic ,isc ..nawet nie ma wargi spuchnietej kompletnie nic ..Kolezanka mowi ze bedzie oki ,i jej to nie zaszkodzi ,ale nie jestem pewna .. Pomóżcie ...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 1 dzień temu #176928 przez raczek10
witaj ja bym na twoim miejscu podjechała do lekarza i niech on luknie czy malej nic nie dolega i czy jest oki . :) takie wypadki wśród maluchów sie zdarzają i choc nie wiem jak je pilnować to i tak czasem guza sobie nabija . :blush:

/035/0354289b0.png?3420[/img] [/url]

s2.pierwszezabki.pl/035/0354289b0.png?6371

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018 ZapytajPolozna.pl