Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

współżycie po porodzie naturalnym

10 lata 3 miesiąc temu #12432 przez pip_ip
hehe-basik- dobre! popieram! a u mnie na razie jest lepiej jesli chodzi o same doznania, ale z moją ochotą gorzej...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 3 tygodni temu #24381 przez kaśku
w aptece na skrzyżowaniu odyńca i pulawskiej bodajże jest taka taniutka apteka - kupowalam evrę za 38zł :)
teraz i tak odstawiłam ale prezerwatywy wychodza nas drożej :/

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 3 tygodni temu #24418 przez sloneczko
ja podczas porodu popekalam i musze powiedziec ze poczatek sexu nie jest tak przyjemny jak przed ciaza... czuje szwy... moze z czasem to sie zmieni.

a ochote mam taka sama jak przed ciaza czyli caly czas bym mogla hahaha :lol:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 3 tygodni temu #24513 przez sylwus136
oj u nas zawsze przed sexem bolało mnie poczatkowe wejscie i myslałam ze po porodzie cos sie zmieni ale niestety nic.moze boli mnie troszke mniej ale ciagle boli.
no ale jak sie rozkrecimy to jest przyjemnie ;D

dzis szlismy o 3 w nocy spac tak szalelismy ;p

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 3 tygodni temu #24521 przez sloneczko
ja tylko czekam jak miesiaczka mi sie skonczy i tez bedziemy plecki masowac, Laura spi od 22 do ok 5 rano wiec czasu mamy ze hoho ;) mmm

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25675 przez Margolec
Hej!
Mam takie pytanko: Ile po porodzie zaczęłyście baraszkować z "Waszymi Panami"? Niby wiem, że połóg trwa 6 tyg, ale jestem ciekawa czy czekałyście do wizyty u gin czy jakoś inaczej. Ja jestem w trakcie 6 tyg, wizytę u gina mam dopiero za tydzień..KUrcze, jaką mam straszną ochotę!!! Myślicie, że coś się stanie jak spróbujemy teraz?? :woohoo:




Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25683 przez Kathi
Margolec ja bym poczekała. Tydzien to niedługo, a nie daj co masz jakis stan zapalny, to pogorszysz sprawę. Zrobisz jak zechcesz, ale gdybyś nie wytrzymała, to sie przynajmniej podmyj "po" (o "przed" nie wspominam- kwestia gustu ;) ) bo łatwo o zapalenie pęchęrza teraz.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25692 przez sloneczko
ja czekalam do wizyty na wizycie uzgodnilam z lekarzem odrazu jaki srodek antykoncepcyjny wybieram i musialam jeszcze 10 dni czekac po zalozeniu implantatu, wiec lacznie 9 tygodni po porodzie.

ale 6 tyg hm chyba za wczesniej, ja pamietem ze ciezko bylo mi wytrzymac, inne sposoby tez sa ;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25757 przez Moniq
niby po 6 tyg można, czyli jak kończy się połóg ale najlepiej jest zacząć po wizycie u ginekologa, żeby mieć pewność że wszystko jest dobrze i nie narobić sobie biedy, bo infekcje po połogu to wcale nie rzadkość ; ja czekałam do wizyty u gin i okazało się że dobrze, bo przyplątała mi się infekcja i nadżerka, którą trzeba było podleczyć od razu

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25774 przez angela660
Hej dziewczyny...
Dawno mnie nie było:) jeszcze nie dotarłam do majóweczek;p

A trafiłam tu bo mnie tak akurat zainteresowało..hm

Ja nie mam w ogóle ochoty na seks, mam wrażenie że stałam się oziębła...
Lekarz już mnie uprzedził, ze początki bywają bolesne, zresztą samo badanie kontrolne było, delikatnie mówiąc nie przyjemne. A brak ochoty w moim przypadku to coś niezwykłego bo przed porodem( przed zagrożeniem ciąży) miałam raczej "ognisty temperament"...

A tu taka niespodzianka;p

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25783 przez Manga
angela660 ja miałam podobnie jak Ty. Pomijając kwestie zmęczenia ciągłym byciem przy dziecku, po prostu w ogóle nie ciągnęło mnie do seksu.
Ale to się na całe szczęście zmienia :) Pamiętaj nic na siłę, a Tobie I Twojemu mężczyźnie póki co życzę dużo cierpliwości!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25784 przez angela660
Dziękuję Manga- a po jakim mniej więcej czasie może się coś zmienić?;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25809 przez kolorowa
No ja niestety nie powiem wam czy jest lepiej czy gorzej bo jeszcze po porodzie nic a nic no w sumie to jeszcze nie czas bo mineło dopiero 5 tygodni a w poniedziałek ide do gina i sie wypytam co tam moge zajadac w sensie tabletki a czego nie. A sama nie wiem czy prezerwatywy sa dobre nie mam zamiaru po 2 miechach zachodzic w ciaze jak moja kumpela:D:D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25810 przez sylwus136
ja uzywam i gumek i plastra :D przezorny zawsze ubezpieczony hehe :D
nie no mam nadzieje ze moja metoda bedzie dobra :D
a własnie najłatwiej zajsc w 2 ciaze od razu po porodzie :D
odrazu to w sensie pare miesiecy po :D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

10 lata 2 tygodni temu #25868 przez Manga
angela660 szczerze mówiąc nie wiem, ile u mnie to trwało. Teraz jest już ok, ale czy tak jest od pół roku, czy dużo wcześniej, tego po prostu dokładnie nie pamiętam.

Karmisz piersią? Pytam, bo to akurat ma związek zwłaszcza w pierwszych miesiącach.

Dziwne jest to, że u każdej z nas jest inaczej - niektóre są na nie, a inne wręcz stają się nimfomankami, hehe! Taka ta natura jest dowcipna!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2020 ZapytajPolozna.pl