Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Mamusie Czerwcowe 2015

6 lata 2 dni temu #946104 przez lena84
Dziewczyny ja wczoraj byłam na USG genetycznym. Maluszek ma się dobrze, wszystkie parametry w normie, wiercił się i kręcił na wszystkie strony, że Pani doktor było ciężko wszystko pomierzyć Moje Szczęście ma już całe 5 cm Teraz czekam do wtorku na wizytę u mojego ginekologa

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

6 lata 21 godzin temu - 6 lata 21 godzin temu #946375 przez Izek
Miałyście może też robione badanie na konflikt płytkowy -na przeciwciała HPA -1 ? Można je wykonać za darmo do 20 tc lub odpłatnie (ok. 50 zł) po 20 tc w niektórych labolatoriach i szpitalach. To badanie jest w ramach jakiegoś rządowego programu polsko-norweskiego. Wyniki przesyłają na maila.
Info na stronie: www.facebook.com/konfliktplytkowy

lena super, że wszystko w porządku u Ciebie po badaniu genetycznym, ja na to badanie idę w piątek i nie mogę się już doczekać.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #946741 przez martyna10146
Tak, mam usg przy każdej wizycie. lekarz mówi, że nie jest ono szkodliwe a wręcz konieczne, żeby monitorować stan dziecka. Buziaki :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947013 przez lavender
Hej, hej! Widzę, że nasze forum toczy sie ostatnio bardzo leniwie :silly:
U mnie tez bez zadnych wiekszych zawirowan, nuda jednym slowem wiec nie ma o czym pisac. :P
Cieszę sie, że u wszystkich co mialay juz genetyczne wszytskie parametry w normie. Za reszte trzymam kciuki, ja juz wyznaczylam termin na 19 grudnia wtedy bede w 13 tyg ciazy.
Jak tam przygotowania do swiat? Prezenty kupione? ;)

Izek a ty robilas te badania? Ja przyznam ze o nich dotad nie slyszalam i nie wiem, co o nich sadzic, ale chyba nie bede ich robic.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu - 5 lata 11 miesiąc temu #947574 przez lusieńka
Hej dziewczyny,
podczepiam się pod waszą grupę.Termin porodu 2 czerwca (ale mam takie przeczucie że będzie wcześniej). puki co wszystko dobrze. Czekam teraz na wynik badań prenatalnych- odpowiedz w ciągu miesiąca.Maleństwo rośnie i moje akwarium też. :P Puki co w pracy na pełnych obrotach. Pozdrawiam wszystkich.

/view.php?sid=34372 [/image] [/link]

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947629 przez betka81
Witajcie dziwwczyny :)
Nie było mnie 3 tygodnie i tylko 4 strony nadrabiania. Coś kiepsko zaglądacie?
Ja w tym czacie przeszłam grypę jelitową całek rodziny i jeszcze kilka zawirowań więc czasu na forum brak.
29.11 miałam wizytę i wszystko prawie oki tylko mam krótką szyjkę. Termin porodu na 22 z USG a z OM na 24 czerwca. Ale tym się nie sugeruję bo obie córy urodziłam 3 tygodnie wcześniej czyli na początku 37 tygodnia. Scenariusz taki sam czyli dziecko jeszcze wysoko a pęka mi pęcherz płodowy. Obie ważyły po 2700 g. Możliwe, że moja macica większego ciężaru nie uniesie? Więc przewiduję poród i teraz koniec maja/początek czerwca. No chyba że zdarzy się coś niespodziewanego...hehehe
15.12 mam USG prenatalne i zobaczymy. Ostatnio widziałam jak dzidzia wierzgała nóżkami. Super to było.

Moje dolegliwości nadal się utrzymują a co do zaparć to dziwne bo mam raz na 2 czy 3 dni ale o knsystencji nie koniecznie zbitej o ile rozumiecie o co mi chodzi. Apetytu nie mam bo co zjem to robi mi się niedobrze i boli żołądek i czasami głowa. Ostatnio zauważyłam pobolewanie i twardnienie macicy.
Ja badań pernatalnych z krwi nie będę robiła.
To tyle u mnie...
Witam też nowe mamusie :laugh:
Pozdrawiam i buziaki.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947823 przez agniesia1152
Witam i ja :D widzę że nie tylko ja nie mam czasu na forum. Ja wczoraj byłam na badaniu prenatalnym i wszystko w porządku dzidzia rośnie i ma się dobrze :) na następnej wizycie być może dowiem się co to będzie :) mam cichą nadzieję że to dziewczynka :) ale jak będzie synuś to też będę się cieszyć :P oby tylko zdrowe było :) ja na razie muszę brać żelazo i dostałam jakieś leki bo coś z moim moczem jest nie tak.... no i to na tyle :)
a jeszcze zapomniałam dodać że mam problemy z jedzeniem podobnie jak betka81 oby do świąt przeszło !! i na razie schudłam.
Pozdrawiam was kochane :)
Podziękowania: betka81

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947850 przez betka81
Dzień dobry:)

Witam się i ja!
agniesia u mnie ostatnio z czasem było kiepsko ale już wróciłam do żywych i mam nadzieję, że ktoś tu będzie zaglądał i będzie co podczytywać.
Super, że jesteś już po prenatalnych i że wszystko w porządku z dzidzkiem. Ja mam prenatalne w przyszły poniedziałek.
Z tym jedzeniem i świętami to nie wiem jak będzie? Kto za mnie przygotuje wigilię? Bo coś czuję, że tak szybko się tego nie pozbędę :(

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947936 przez Azja
hej

ja ost nie pisze bo jakos mocy mi brak :ohmy: nic mi sie nie chce, a synka musze zabawiac przynajmniej do przyjscia meza z pracy :silly:

na uSG byłam tydzien temu dzidzia juz miała 2,7 cm wszystko poki co ok, teraz bede miała wizyte 17 grudnia i uSG to prenatalne czy jak to sie ono nazywa ;)

betka dobrze ze juz u Ciebie troche lepiej, :)

dziewczyny piszecie ze nie mozecie jesc, a ja znowu mam mega apetyt mogłabym konia z kopytami zjesc, cały czas cos futruje, mąż sie ze mnei podsmiewa, dobrze ze bardzo na wadze to sie nie odbija, ale musze sie chyba zaczac kontrolowac :laugh:

lece jakis obiadek ogarnac, ale tak mi sie nie chce, ale korzystam z okazji ze Jasiek spi :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947962 przez betka81
Azja ciąża przy drugim małym dziecku daje w kość. Sama żeby odpocząć oddałam Igę wczoraj i dzisiaj mojej mamie na przechowanie bo przez ostatnie 3 tygodnie tak mnie wymęczyła, że szok! Tobie Jasiek się zdrzemnie w ciągu dnia a moja Iga cały dzień na nogach i tylko "mama choć i mama choć, ja chcę tam" Mi też nic się nie chce :S
To prenatalne masz zaraz po mnie bo ja mam 15.12.
Ciesz się, że masz apetyt i możesz jeść bo mi ciągle w brzuchu burczy a nie mogę jeść bo niedobrze mi.

A co u reszty dziewczyn? Dajcie znać!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu - 5 lata 11 miesiąc temu #947979 przez Izek
Hej Dziewczyny , ja dziś byłam na prenatalnych. Maluszek ma całe 6 cm i bardzo ładnie ustawiał się do badania :) Wszystkie parametry w normie. Przezierność karkowa 1,5. Nareszcie słyszałam i widziałam bijące serduszko :) No i coś tam wystawało między nóżkami, ale Pani doktor mówiła że to jeszcze na tym etapie o niczym na sto procent nie świadczy. Może po prostu dziewczynkowe narządy są dość mocno uwidocznione, no ale chyba nie do kolan :S . Raczej więc będzie się trzeba pożegnać z nadzieją na dziewczynkę i zmienić kolor wózka na suwaczku :P no chyba że to co trzeba jeszcze się wchłonie :) Najważniejsze, że wszystko w porządku z dzidziusiem. Teraz muszę czekać na wyniki badania krwi , które ponoć mają być za tydzień. W lutym czekać będzie takie samo badanie połówkowe.

Jeśli chodzi o samopoczucie, to o niebo lepiej ,tak jakby faktycznie z końcem I trymestru mijały wszelkie dolegliwości. Wróciły mi siły, nie męczę się już tak przy każdej czynności, pomału wraca apetyt, uciekły te potworne całodniowe mdłości. Chociaż dalej jem najchętniej dania bezmięsne , bezwonne gotowce , kluchy ziemniaczane ,pyzy. .. Betka 81 - tak jak Ty mam podobne obawy co do świąt - jeśli miałabym teraz przygotowywać wigilię to śmieję się że była by raczej taka dość oryginalna ziemniaczano -pyzowa:) Ale mam nadzieję że święta będą u u mojej mamy i nie będzie trzeba zdzierżać tych wszystkich zapachów pichcenia i smarzenia bo to na razie byłaby straszna tortura.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #947995 przez nadinchen
Ja wczoraj też byłam na prenatalnych i wszystko ok. Wyniki mam dostać jakoś w przyszłym tygodniu w formie papierowej i też czekam za wynikami krwi. Również wczoraj pierwszy raz słyszałam bicie serca, a "fasolka" wierciła się strasznie.

Co do mdłości mi już dawno ustały właściwie to brak apetytu i energii, teraz jak coś posprzątam albo pochodzę gdzieś dłużej to się gorzej czuję, a apetyt wzrósł i to dwukrotnie. :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #948017 przez betka81
Izek super, że już po wizycie i że z maluszkiem wszystko jak należy. Co do płci to jeszcze wszystko się wyjaśni, a może to była tak ustawiona pępowina między nóżkami no chyba, że widziałaś jak zaświecił jajkami do monitora to już złudzeń nie będzie ale jak nie to może być dziewczynka. Miałaś USG 3D? I 6 cm to już malutki człowieczek :P
Zazdroszczę Ci, że dolegliwości poszły w pioruny :evil: Ja w środę zaczęłam 12 tydzień ale nadal po jedzeniu jest mi niedobrze i niestety będę musiała przygotować wigilię bo u Nas tak mamy, że wigilię spożywamy u siebie a w Święta do rodziców. I ja sobie tego nie wyobrażam :S

nadinchen Tobie też gratki zdrowej silnej fasolki :laugh: :laugh:
To widzę, że z mdłościami zostanę sama oby tylko nie so czerwca bo zwariuję. Też każda czynność jest dla mnie mega męcząca. Mieszkanie sprzątam na raty dziś kuchnię, jutro łazienkę itd.

A teraz koniec przyjemności bo już dzwonią moje kochane córeczki to odpoczynku brak do conajmniej 22 :S

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #948030 przez Izek
Betka 81 nie mialam usg 3d tylko 2d ale bardzo dokładne.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 11 miesiąc temu #948036 przez betka81
Izek jak twierdzisz, że było bardzo dokładne to może i będzie drugi chłopiec u Ciebie. Ciekawa jestem co będzie u mnie :dry:

Moje dziewczyny wróciły do domu podniosłam Igę i już mnie brzuch boli więc muszę chwilę poleżeć. Kurcze w tej ciąży czuję się jakbym miała chorobę przewlekłą. Jestem do niczego :unsure:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2020 ZapytajPolozna.pl