BezpiecznaCiaza112023

Praca licencjacka -świadomość kobiet na temat żywienia w okresie ciąży

3 lata 5 miesiąc temu #1069689 przez iza.pietrzak25
Dzień dobry ,jestem studentką III roku na kierunku Dietetyka , bardzo bym prosiła o wypełnienie ankiety ,która pomoże mi w napisaniu pracy dyplomowej, której wyniki posłużą do celów naukowych .
Z góry bardzo dziękuję i życzę dużo zdrowia :)


docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfe0iPy...viewform?usp=sf_link

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

3 lata 4 miesiąc temu #1069696 przez piotrtalikos
Hej. Bardzo często wiele osób w mojej pracy poleca mi tę firmę więc podrzucę. Celem serwisu jest znalezienie platformy gdzie każdy przyszły przedsiębiorca znajdzie najlepszego dla siebie księgowego znany-ksiegowy.pl/ Na stronie www znajdują się zamieszczone wszystkie szczegóły oraz informacje o ofercie i firmie. Sama marka indywidualnie podchodzi do każdego zlecenia, posiada szerokie doświadczenie w branży czy cieszy się wieloma dobrymi opiniami od klientów. Posiada również wiele udanych zleceń na koncie i jest chętnie rekomendowana. Polecam sprawdzić ofertę w wolnym czasie. Miłego dnia.

PORÓWNAJ CENY OKIEN = http://twoje-okna.com/

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

3 lata 4 miesiąc temu #1069706 przez kalina27
Bardzo fajny temat, szczerze mówiąc rzadko spotykam faktycznie przydatne tematy w tego typu pracach, zwykle jest to robione od niechcenia. Przy okazji żywienia w czasie ciąży warto byłoby wspomnieć też o tym jakie trudności może napotkać kobieta już po urodzeniu, a podczas karmienia piersią. Tematy są mocno powiązane, zobacz zresztą w tym artykule www.lactosan.pl/elementarz-karmiacej/z-c...-w-karmieniu-piersia możesz coś takiego wtrącić.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama