Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

mamusie pazdziernik2010:)

11 lata 1 miesiąc temu #4811 przez Emilex
Załączniki:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 1 miesiąc temu #4877 przez Emilex
:( :( gdzie sie podziały mamusie na pazdziernik????jak narazie jestem tu całkien sama :( :( pozdrawiam Wszystkie Mamusie:) :side: :side: :side: :side:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 3 tygodni temu #4993 przez Emilex
dalej pusto...sie zanudze ....mamusie robic testy i zagladac na Pazdziernik:):):)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 3 tygodni temu #5017 przez sloneczko
Emilex nie martw sie, do pazdziernika jeszcze troszke czasu, zobaczysz wszystko sie rozkreci.


Pozdrawia przyszla mama z terminem na maja ;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 3 tygodni temu #5111 przez Emilex
słoneczko dziekuje za słowa otuchy:)pozdrawiam cieplutko...piekne usg:)to dziewczynka czy chłopczyk???

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu - 11 lata 2 tygodni temu #5264 przez Katarzynka
Ja mam trmin na 4 października wiem już o dzidzi od 18 stycznia :woohoo: . Mielismy juz 2 wizyty u lekarza widzielismy dzidzie i jej/jego serduszko :laugh: i nastepny termin wizyty mamy na 02.03

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5376 przez Katarzynka
Ale ten mój bocianek ma długą droge....
Dziewczyny jak długo może podbrzusze pobolewać taj od czasu do czasu do czasu?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5379 przez _aga86_
Katarzynka. Mi lekarz mowil, ze jesli bede miala jakiekolwiek bole podbrzusza to mam sie do niego zglosic- na szczescie nie mialam z tym problemu. Dla pewnosci powinnas skontaktowac sie ze swoim lekarzem- zwlaszcza, ze jest to pierwszy trymestr. Tylko bez paniki, bo moze sie okazac, ze to tylko przez rozciagajaca sie macice...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5387 przez Katarzynka
mówiłam ginekolog mówiła że jak mnie tak boli od czasu do czasu po 5 minut to nic złego i może to nawet być całą ciąże ze mój organizm tak reaguje...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5388 przez _aga86_
No to najwazniejsze, ze lekarz o tym wie:)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5612 przez angellika1
Katarzynka napisał:

Ja mam trmin na 4 października wiem już o dzidzi od 18 stycznia :woohoo: . Mielismy juz 2 wizyty u lekarza widzielismy dzidzie i jej/jego serduszko :laugh: i nastepny termin wizyty mamy na 02.03


Katarzynko rozumiem, że 18 stycznia dowiedziałaś się z testu? napisz prosze w którym dniu cyklu zropbiłaś test :)
Jajeszcze nie mam terminu bo sie staram o dzidzie i tak sie zastanawiam kiedy test najpewniej pokaże ciążę :)

pozdrawiam Wszystkie przyszłe mamy :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5626 przez Katarzynka
Ja zrobiłam test na drugi dzień po miesiące i to popołudniu i wyszedł pozytywny:) to był mój pierwszy test wcześniej nie robiłam.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5631 przez angellika1
Dziękuję Ci bardzo za informacje, ja testy robię co "chwilę" i są negatywne, najbardziej wiarygodny wynik bedzie w terminie @ poczekam jednak te kilka dni
pozdrawiam

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 2 tygodni temu #5665 przez Katarzynka
Poczekaj bo jak test jest robiony wcześnij to jest niewiarygodny...
I może tylko nasruj zepsuć ;(

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

11 lata 1 tydzień temu #5912 przez angellika1
czekam, czekam i już doczekać sie nie mogę ;) ale wytrzymam :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailona
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2021 ZapytajPolozna.pl