Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

czy trzy miesięczne dziecko..

8 lata 3 miesiąc temu - 8 lata 3 miesiąc temu #2156 przez Madzia89862
czy trzymiesięczne dziecko moze byc chwilowo kladzone do pozycji siedzacej?moj synek bardzo to lubi i nudzi mu sie juz lezenie na pleckach czy brzuszku.w lezaczku tez nie bardzo chce siedziec tylko jak tata a chwile go posadzi to jest sama radosc.ale czy mozna tak?moj synek takze bradzo lubi byc noszony na rekach w pozycji pionowej.mam jednak obawy czy to nie nadwyreza pleckow malucha?aha jeszcze jedno.gry Filip sie urodzil mial krwiaczka podtwardowkowego z lewej strony.po porodzie nie kazano mi klasc maluszka na tej stronie by uniknac ucisku na krwiak.od tamtej pory filip trzyma glowke tylko na prawej stronie.cwiczymy z nim skrety glowy i szyi raz w prawo raz w lewo i nie ma oporow.chetnie cwiczy tyle ze w dzien jak i w nocy gdy spi nie chce na lewym policzku spac tylko zawsze na prawym.probowalam podkladac mu waleczki i nic.zawsze jest placz a przy tym i tak zawsze obroci sie glowa na swoja..martwie sie bo widze ze strona tylnia glowy ktora sobie tak upodobal jest znacznie bardziej plaska niz prawa.kosci policzkowe [link=http://www.zapytajpolozna.pl]
[image noborder] www.zapytajpolozna.pl/components/com_widgets/view.php?sid=1673 [/image] [/link]tez widze sie roznia.pomocy

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2203 przez tysia178
uważam,że jest to pytanie dla mnie!
Madzia89862 -- mój synek też bardzo chciał siedziec ale ja zaczełam go sadzac u mnie na kolanach jak miał trzy i pół miesiąca. Mojego maluszka nosiłam w pozycji pionowej od drugiego miesiąca. więc uważam,że możesz. Mój Junior nie miał krwiaczka,ale upodobał sobie bardzo ( oj bardzo, bardzo! ) lewą stronę i cały czas tylko na lewo.. cwicz z nim kochana bo inaczej wyślą Cię na rehabilitację. Ja jak byłam u pediatry właśnie kazał obrac dziecku główkę raz w lewo raz w prawo, miały to byc serie kilka razy w ciągu dnia po 10 powtórzeń. Powiedz mi ważną rzecz.. Czy podciągasz małego jak leży na pleckach?? Jeśli tak to czy jego główka mu wisi czy podnosi ją sam?? Wracając do główki to mój też miał spłaszczoną nawet bardzo,aż się bałam o nią.. Ale teraz jest o wiele większa poprawa.. Jak śpi to ma głowę prosto, a nie w żadną stronę. Musisz pilnowac,żeby miał główkę w inną stronę. Jak odpiszesz to Ci więcej wytłumaczę.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2223 przez poli
Madziu, osobiście uważam, że dziecko samo usiądzie jak będzie na to gotowe. To już nie długo :)
Ale.. chodziłam z moim młodym do neurologa i (jak każda mama chciałam już sadzac maluszka, bo on ciekawy świata) powiedziała mi, że jeśli już koniecznie chcę to robic to mam sadzac sobie dziecko na swoich rękach, placki mają byc przyparte do mojej klatki piersiowej przodem do świata, pupa ma wpaść w "dziurę" która zrobi się z połączonych rąk, nóżki szeroko rozstawione, wyżej niż pupa, w pozycji żabki :)
Mam nadzieję, że jasno opisałam :)
Jeśli chodzi o drugą częśc pytania to niestety nie pomogę

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2228 przez Madzia89862
tysia178.w odpowiedzi na Twoje pytanie czy trzyma głowke to tak.bawet gdy chwytam go za raczki nie musze specjalnie podnosic go bo czuje jak sam probuje sie podniesc i glowke trzyma ladnie co prawda jak mam go na raczkach w pionie to zdaza mu sie ze glowka mu sie zachwieje ale trzyma ja.cwiczymy wlasnie razem kilka razy dziennie po 10 min takie mielismy zalecenia.i nie ma w tym problemu gdyby nie fakt ze naprawde martwi mnie ze nie chce trzmac glowki na drugiej stronie...filipek gdy sie urodzil wazyl 4460 i mial 62 cm, szesc tyg pozniej na szczepieniu wazyl 6140 i mial 65 cm.teraz czeka nas kolejne szczepienie zobaczymy ile teraz bedzie mial.uwazam ze jest silnym chlopcem ale mialam niepewnosci co do tego siadania.jestem mloda mama.filipek to moje pierwsze dziecko i mimo iz mam wrazenie ze doszlam do perfekcji w opiece i pielegnacji nad nim nadal mam mnustwo pytan i obaw..

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2233 przez kasiora
Madzia89862 napisał:

filipek to moje pierwsze dziecko i mimo iz mam wrazenie ze doszlam do perfekcji w opiece i pielegnacji nad nim nadal mam mnustwo pytan i obaw..

madzia mi sie wydaje ze kazda mama ma jakies pytania co do swojego maluszka (nikt nie jest wszechwiedzacy). dlatego jest to forum, zeby sluzyc sobie pomoca :)

dla innych jestes tylko dzieckiem a dla mnie jestes calym swiatem!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2235 przez kasiora
moj maluszek urodzil sie 4510, a po 6 tyg wazyl 6190, wiec widze ze bardzo podobnie :side:

dla innych jestes tylko dzieckiem a dla mnie jestes calym swiatem!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2237 przez jedynaczka
moge Ci powiedzieć, że ja miałam i dalej mam z małym podobny problem.. też mój eM ulubił sobie jedną strone do spania i tak było już od pierwszego dnia :) za nic nie zmusi sie go do spania na drugiej stronie szczególnie teraz jak już sam potrafi sie przekręcić... byłam z tym u pediatry bo własnie główka przez to leci mu na jedną strone. na lewo konkretnie :)
pediatra powiedział zeby małego nie zmuszać na spanie na drugim boku bo szkoda nerwów ;D
tylko własnie żeby w ciągu dnia zwracać uwage w którą strone mały patrzy... zeby podchodzić do niego od prawej strony teraz.. i jak sie go woła to też na prawo żeby sobie sam wycwiczył mięśnie, bo właśnie podobno masaże bolą dzieciątko no i wiadomo męcza bardzo.. i powiem CI że po 2 tyg jest znaczna poprawa :)
także to działa :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2238 przez poli
Kasiu rodziłaś naturalnie czy cc?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2244 przez Madzia89862
ja rodzilam naturalnie bo w szpitalu nie chcieli mi zrobic cesarki.specjalnie zwlekali by skurcze byly silniejsze.ale dalam rade z czego jestem dumna.jeszcze mam taki mly problem ze nie dosc ze Filip uwielbia tylko lewa strone to i lewa piers sobie upodobal:)przy prawej jest wiele krzyku i protestu ale chce go karmic z dwoch..mam pytanie czy ktoras z Was szczepila swoje malenstwa przeiw rotawirusom lub pneumokoka??

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2246 przez jedynaczka
to jest standart :) jeśli lewa strona to i lewa pierś :)
mój na szczęscie daje sie przekonywac do obydwu :)
jak jest głodny to nie ma wyjści... i prawa w tedy mu pasuje byle mleko leciało :D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2249 przez kasiora
poli napisał:

Kasiu rodziłaś naturalnie czy cc?

lezalam z bolami 12godz, i wkoncu mialam cc ale tylko dlatego ze znieczulenie powstrzymalo u mnie skurcze parte...

dla innych jestes tylko dzieckiem a dla mnie jestes calym swiatem!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2286 przez tysia178
no to jak podnosi główkę to dobrze :) jak się uprze i nie będzie chciał obracac główki w drugą stronę to może oznaczac także że ma przykurcz mięśni szyji.. u mojego właśnie to stwierdził lekarz... dlatego cwiczcie dalej a efekty będą na pewno :) a jakbyś odciągała pokarm z piersi z której mały nie chce jeśc i podawała butelką??
co do szczepionki to nie, ja nie szczepiłam małego na te wirusy wszystkie.. po pierwsze koszta, a po drugie np przeciwko rotawirusom jest to szczepionka na kilka najbardziej popularnych rotawirusów a jest ich bardzo wiele,więc malcowi może się trafic taki którego w szczepionce nie było..

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2295 przez Madzia89862
maly chetnie cwiczy z nami. i nie marudzi przy tym wiec mam nadzieje ze to nie przykurcz martwi mnie tylko jak powiedzialam to ze strona na ktorej ciagle lezy jest bardziej plaska..:(jest to bardzo widoczne..a Fifi jak jest glodny to ciagnie z piersi za ktora nie przepada ale musi byc mocno gldny..a raczej sie nie udaje mi by na zmiane karmic go piersiami.a jesli nawet to moj aly nie umie pic z butelki krzywi sie i wykreca zmienialam mu smoczki na wyprofilowane i te nie i nic nie dawalo boje sie gdy przyjdzie czas na odstawienie go od piersi nie poradzi sobie skoro nie umie pic z butelki

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2296 przez jedynaczka
Madzia89862 napisał:

maly chetnie cwiczy z nami. i nie marudzi przy tym wiec mam nadzieje ze to nie przykurcz martwi mnie tylko jak powiedzialam to ze strona na ktorej ciagle lezy jest bardziej plaska..:(jest to bardzo widoczne..a Fifi jak jest glodny to ciagnie z piersi za ktora nie przepada ale musi byc mocno gldny..a raczej sie nie udaje mi by na zmiane karmic go piersiami.a jesli nawet to moj aly nie umie pic z butelki krzywi sie i wykreca zmienialam mu smoczki na wyprofilowane i te nie i nic nie dawalo boje sie gdy przyjdzie czas na odstawienie go od piersi nie poradzi sobie skoro nie umie pic z butelki


nie martw się mój mały wogóle tak samo nie toleruje butelki dlatego juz powoli ucze go jeść łyżeczką i myśle że butelke ominiemy szerokim łukiem :)
póki co jest na piersi cały czas
głowa do góry ! będzie dobrze :kiss:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

8 lata 3 miesiąc temu #2301 przez Madzia89862
nie martw się mój mały wogóle tak samo nie toleruje butelki dlatego juz powoli ucze go jeść łyżeczką i myśle że butelke ominiemy szerokim łukiem :)
póki co jest na piersi cały czas
głowa do góry ! będzie dobrze :kiss:[/quote]

planuje karmic piersia tak minimum do 6 miesiaca a maks do 9 takze moze niepotrzebnie sie martwie.a moj maly ostatnio czesciej sie dopomina piersi.sa momenty w ciagu dnia ze nawet co pol godz. w nocy ladnie spi natomiast przez -7 godz tylko w dzien tak ma.nie sadze by byl glodny a herbatki nie podaje mu bo nie umie pic z butelki

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018 ZapytajPolozna.pl