Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Mamusie czerwiec 2012

7 lata 11 miesiąc temu #220976 przez chłopek
gorla masz rację, ja już się wizyty nie mogę doczekać a jeszcze tydzień

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #220982 przez gorla
kasiorek eeee pozazdrościć takiej ciąży ;) ja pierwszą ciężko przechodziła, teraz zobaczymy

chłopek ale fote z sesji fasolinki wrzucisz co nie?? :laugh:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #220984 przez Agusiak
gorla, chłopoek dziewczynki z całego serca sam Wam gratuluję i życzę spokojnego i szczęśliwego oczekiwania. Zdrówka dla Was i Maluszków :kiss: :kiss:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #220987 przez gorla
agusiak bardzo się cieszę , ze sie wkońcu udało jak na razie czekanie misie dłuży ;) juz bym chciała serducho zobaczyć, ale przyjdzie czas :P

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #220992 przez Agusiak
gorla kochana wiem że się dłuży, pamiętam jeszcze ten czas, ale teraz jak o tym myślę to nie wiem kiedy to wszystko tak szybko zleciało :) Już niedługo zobaczysz serduszko :kiss:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #221005 przez kasiorek0310
gorla niop pierwsza jest ok zobaczymy jak przebiegnie druga o ile będzie a to czas pokaże jak to wszystko bedzie

spokojnie dziewczyny jeszcze będziecie słodko wspominać kiedy ten czas oczekiwania minął mi to bardzo szybko zleciało ale fakt oczekiwanie na wizyty strasznie sie ciągło jak byłam w domu ale jak zajęcia to czas leciał ze nie wiadomo było kiedy ten czas upłynął
nic tylko wam pozazdrościć tym skarbów w brzuszku ja muszę niestety poczekać ze 2 3 lata przez CC spokojnej nocy wam życzę ide poczytac swoje :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #221007 przez chłopek
gorla jasne ze sesje zdjeciowa wrzuce :) zycze milej nocki nie mam ja pisac bo ksawcio mi spi na rekach, bo mu zle oddychac

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #221638 przez Rachela
Gratulacje dla kolejnych czerwcoweczek. Dziewczyny dużo sily i spokoju. Niech wasze malenstwa rosna zdrowo. I pomyslec ze rok temu tez bylam w ciazy z Marcinkiem. Czerwcoweczka 2011

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu - 7 lata 11 miesiąc temu #221705 przez gorla
Rachela spokój i siła się przyda :laugh: coś u mnie tego ostatnio brakuje ;)

u mnie dziś pierwszy raz rano miałam mdłości :angry: na widok zupy mlecznej prawie haftnęłam, a o makaronie nie wspomnę :P :P

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #222805 przez chłopek

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu - 7 lata 11 miesiąc temu #223453 przez ajłona
pozdro Czerwcóweczki! całusy dla Gorli i Chłopka ;) Gorluś a Ty byłaś u gina? bo jakoś nie ogarnęłam....i jak i jak? a mogę spytać do kogo chodzisz bo ja z Twoich okolic...pozdro serdeczne

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu - 7 lata 11 miesiąc temu #223642 przez gorla
ajłoncia byłam u gina wczoraj . I dalej nic nie wiem właściwie. Co jedynie, ze przez tydzień pęcherzyk urósł dwukrotnie, 5 tc i jeszcze nie ma zarodka. ja chodzę w Tczewie do dr. Knurowskiego.

chłopek ja juz byłam u gina, takze becikowe mi sie należy :laugh: :laugh: ale jakies karty trza :angry:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #224444 przez chłopek
no ja bede w poniedz to mi też sie bedzie nalezec :) coś mi dzisiaja niedobrz i mnie brzuch boli

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #224778 przez ariadnaa
Gratulacje dla czerwcówek :) mam termin na koniec maja ale coś czuje, ze to będzie raczej czerwcowy maluszek :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

7 lata 11 miesiąc temu #225105 przez asia886
Witam:-) również mam termin na czerwca ale 13 czerwca:-)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: ilona
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2019 ZapytajPolozna.pl