Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Testy owulacyjne 2

5 lata 4 tygodni temu #1031351 przez Paula1704
A ja dziś byłam u lekarza, powiedział że wszystko ze mną w porządku, że owulacje powinnam mieć gdzieś wtorek-środa, także będziemy działać :-)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031354 przez Miluniaa
Anabelle witamy i moze by nas Pani czesciej odwiedziała ??? :) :evil:
Cornick trzymam kciukasy oby było wszystko ok !
natB zagladam na forum i myśle, że moze nowe wiesci będa ze Helenka zechciała wyjść. :D Chyba jej tam dobrze :whistle:
aggicamarelo jest super, lekko sie prowadzi nawet jak do kosza na dole naladuje zakupow ale minusem jest jego waga no i tez duzo zajmuje miejsca, jak ide z mala na szczepienia sprowadzam po schodku ale juz nie wniose na gore musze czekac na meza, juz mam upatrzony malenki leciutki wozeczek do samochodu, duzo jezdzimy i chcialabym zeby skladal sie na jeden klik nistety w camarelo tego nie ma zajmuje nam caly bagaznik a mamy samochod sporych rozmiarow ...
brown co tam byku u Ciebie ?? :evil:
Pumcia gdzie jestes blond diabełku ?? Sesja patrze udana tylko ten make up jakis krzywy :laugh: Jak tam sie czujesz ?
Ziajka a Ty co bąki zbijasz i nic nie piszesz ?? :evil:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031357 przez Pumcia
Jestem Sledziu - i sama jesteś krzywa :evil: czekam na YCD obecnie wiec nie nadrobie wszystkiego bo naprodukowałyscie przez te kilka dni :lol:
Jak Zuzia ? :woohoo:

Ziajek bidulek zmartwychwstaje po zatokach :silly:

Nat - nogi już mozesz rozwiazac - Helenka pewnie nie ma jaj wyjsc :lol:

Cornik - informuj nas na biezaco plissss kurde czepneło sie Ciebie i Malenstwa tyle . . . az nie wiem co powiedziec . . . :unsure:

Magmus - gratki Siusiaka :evil: :woohoo: ale kazałas sobie otwierac tych stronnic :lol:

Aggi - a na swieta tyle pycha ciast bedzie :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P Diabeł musi kusić nie ? :evil: :evil: :evil: :evil:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031358 przez Pumcia
Brown a moze wypiłas jednak cała butelkę tylko nie pamietasz :evil: :evil: :evil: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :lol: :lol: :P :P :cheer: :laugh: :laugh: B)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031360 przez natB

Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

pumciatez ogladam YCD chyba pierwszy raz hah ; P

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031361 przez Pumcia

Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031363 przez nati.olsztyn
Kto mówił, że ma testy owu do odsprzedania????;) Muszę zamówić i tak sobie przypomniałam, że któraś ostatnio pisała że ma nadmiar... To ja chętnie przygarne większą ilość ;)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031365 przez brown24
Pumcia, Nat mężowie tez na pewno przeżywają, tylko na swój sposób.Ja jestem zdania ze z facetami trzeba otwarcie-co nas boli czego chcemy itp
Pumaaa a Ty kacz...eńcu :laugh: nie miałaś przypadkiem być dla mnie mila? :laugh:
Milunia Byk czeka na dzień, w ktorym będzie mógł olać testa :laugh:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031367 przez natB
brown aaa wiesz my przechodzimy to juz drugi raz, ja nie wgmagam super pomocy, ale jak jest w donu ma zwrocic uwage na Wlada, bo ten jak cos chce to od razu mnie wola bo wie ze na mnie moze lixzyc... a moj S. Czasem normalnie jakby go nie slyszal xD

pumcia
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031369 przez Nefri
Nowa ja mialam bardzo duzo plodnego sluzu na samiuskim poczatku ciazy.
Nat, Pumcia mnie moj malz tez czasem wkurza ale ogolnie to aniol jest. Bardzo mi pomaga, jak tylko wraca z pracy jest caly dla dzieci, bawi sie, zabiera na spacery, kapie itp. A rano zawsze szykuje sniadanie i razem wszyscy je jemy.
Nat no wlasnie ja sie wczoraj zorientowalam, ze gmina, do ktorej sie przeprowadzamy, ma tylko jedno publiczne przedszkole i nie wiem czy tylko do tego moge skladac czy do powiatowych tez. dzisiaj maz jedzie na zwiady

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031375 przez Cornick

Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031376 przez natB
nefri
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.


cornickco do ruchow to wina łożyska. .. a te wody kochana kontroluj :).. jakie masz AFI?

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu #1031377 przez natB

Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.
a to moj szogun maly, ktory atakuje zebra :D
Załączniki:

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu - 5 lata 4 tygodni temu #1031378 przez Cornick

Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

5 lata 4 tygodni temu - 5 lata 4 tygodni temu #1031381 przez Helena16
Nowa ja mam tydzien do okresu i właśnie mam taki sluz ale zabarwiony na różowo tak jakby w nim była krew. Natb może ona będzie piłkarką? cornik modlę się za twojego dzidziusia. Trochę to dziwne ale jak sobie w myślach powiedziałam. Boże daj kornikowi zdrowego dzieciaczki to sama się do siebie uśmiechnęła ze modlę się o dziecko dla kornika; )

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailonanatmur11
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2021 ZapytajPolozna.pl