Dzienniczek ciąży - sklep internetowy Brioko.pl

Mamusie październikowe ;)))

4 lata 5 miesiąc temu #891723 przez Tośka27
Nusia on W dzien nie je mleka tylko w nocy czasami maz daje przed spaniem w dzien jemu 60ml moze wypije a tak to tylko na noc to jest duuuzo po 120-140ml 4 razy dziennie na dobe??????? On nigdy nie zjadl wiecej jak 140ml a wiem o jakie kaszki ci chodzi kupuje do jedzenia lyzeczka i to tez raz na jakis czas je.Kleik dodawalam nie jadl,a czy sie przejada watpie bo zdazy zjesc te 120 ml okolo 21 a o 23 juz domaga sie znowu czegos dajemy pic nie raz na chwile usnie a nie raz nie i trzeba dac mleka nie duzo ale troche popije gdzies z 40mll smok nie pomaga dostaje i zel na dziasla dentinox czy jakos tak i na brzuszek tez dostaje a to mozna i do mleczka wkraplac te krople nei wiedzialam. i jak go sie nie wezmie na rece to sie nie uspokoi to juz takie meczace sie staje MAz do pracy wstaje ja tez musze funkcjonowac w dzien co sie z nim dzieje :(
a co do wypadow Kochane u mnei sytuacja sie powtarza jak Corcia byla Mala Musial MAz zostawac bym ja mogla wyjsc albo na odwrot a nie dawno tez umowilam sie z Kolezanka na rowery i mowi ululam Mala i jedziemy yhyyyyy nie dala rady jak na zloscn te Cwaniaki czuja pismo nosem,.. u mnie Tez leci do drzwi maly i placxze jak widzi ze wyszlam a Corka druga ze a Ja TEz MAMo chce z Toba hehehee ale naszczescie czasem rozumie ze chce pobyc sama :P nie wiem juz co robic z NIm

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 5 miesiąc temu #891939 przez nuśka09
Hej kochane!
Z Maksiem jest coraz gorzej to chyba nie tylko ząbkowanie bo od wczoraj ma wysypkę na buzi brzuszku i pleckach i jest tego coraz więcej. Początkowo myślałam że to przez pomidory bo w sobotę zjadł kawałeczek w obiadku no ale to by mu zeszło a tego co chwilę więcej. Po za tym ma lekką biegunkę, marudzi, płacze, jest apatyczny senny, do tego zaczął kaszleć i ma katarek. Temperaturę ma w normie. Za godzinkę lecę do lekarza mam nadzieję że to nic złego bo boję się czy to nie różyczka...do tego mam takie nerwy bo D. się zapomina,że Maks jest naszym dzieckiem wspólnym...tzn przez ostatnie 2 tygodnie D. "zajmuję się" Maksiem ok 15 min dziennie oczywiście bawiąc się z nim...Ani w nocy nie wstanie,ani nie wykąpie nie przebierze, nic. No szlag mnie trafia! :angry:
Dziś ma małego kąpać- zapowiedziałam mu to rano, zobaczymy jak to będzie wyglądać bo ostatnim razem kąpał go jak Maks miał ok 4-5 msc i siedział ładnie na dupci :lol:
Dziś przyszedł smartfonik dla Maksia ale nie ma coś biedactwo w ogóle ochoty na zabawę :(
Dam znać wieczorkiem jak po wizycie :*
Tośka ja nie mam już więcej pomysłów, skonsultuj się z pediatrą może, dla mnie to dziwne że 9miesięczny bobas karmiony mieszanką tak często się budzi na jedzenie w nocy...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 5 miesiąc temu #892055 przez Elusia
Dobry wieczór kochane;*
Nusia Kurczę oby to nic poważnego! :( daj znać jak wrócisz od lekarza, nie ciekawie to wygląda :( a z D. musisz chyba nim mocno potrząsnąć! ja mojemu jasno powiedziałam "da garów!" ;P no i poszedł ;P u nas jest taka umowa, że jak jest w domu to zawsze kąpie synusia. Wkurzał mnie ostatnio ale mu na gadałam i jest ok :) ostatnio pośmialiśmy się przy filmie "przez śmiech do lepszego małżeństwa"- właściwie jest to konferencja dla małżeństw ale suuuuper! :) gorąco polecam wszystkim :)! i nie dziwię się, że jesteś wkurzona, my to się mamy z tymi chłopami ;P
Agusia Superaśne zdjęcia :) i ty jak ładnie wyglądasz :) a Dosia ile ma włosów! :) Ignaś to niemalże łysolek ;) mam nadzieję, że zbieranie siuśków jakoś się udało?:) my coś nie możemy się umówić do przychodni... ciągle coś!:/ eh... może w piątek się uda... szkoda z tym koncertem, zawsze to jakiś miły odpoczynek, a tu lipa ...
Tośka U nas z pobudkami jest to samo, tyle że wcale nie chodzi o mleko a Ignaś zasypia jak go wezmę na ręce i utulę, Nie wiem czy to zęby, czy mu się coś śni... ciężko powiedzieć ale jest tak codziennie, już od dłuższego czasu więc obstawiam zęby. Widać że nie chce mu się jeść, tylko nie może sam zasnąć jak już się przebudzi, oczywiście gdybym dała mu cyca to pewnie z chęcią by podjadł, ale po co? Może u Twojego synka to też ząbki? u na żele nie działają, a nie będę co noc dawała przeciwbólowego, bo ileż można. u niego trwa to już od ok dwóch miesięcy... Nie wiem czy ja się kiedyś wyśpię.... jak na razie wstaje w nocy tak jak ty 5-6 razy, czasem jest lepsza nocka to tylko na jedzenie 3- 4 razy, ale mój na cycku więc się nie dziwię, że tyle chce jeść, tymbardziej że w dzień prawie nic prócz cyca.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 5 miesiąc temu #892062 przez nuśka09
Kurcze Maksio prawdopodobnie ma 3 dniówke(która ponoć do tygodnia może trwać);/ dostał bactrim i dicoflor... w środę do kontroli....
Uciekam kochane bo Mały już usnął a ja muszę ogarnąć trochę w kuchni i coś zjeść bo dziś przez cały dzień nie miałam kiedy :P

Dobrej nocy ;*

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 5 miesiąc temu #892093 przez Agusiak
hej

Elusia dobrze że postawiłaś narzeczonego do pionu i już jest dobrze między Wami :)
U nas Dorotkę kąpiemy na zmianę, jeden dzień ja, drugi T a Paulinkę kąpię ja bo tylko mamusia może ;)
Sików Dosi nie złapałam, jakoś nie mogę się za to zabrać :/

Nusia czyli to trzydniówka, tak podejrzewałam ale jakaś nie typowa troszkę więc miej to na oku. Nie wiem tylko po co Wam teraz bactrim dała, bo jak wyszła wysypka to znaczy że po ptokach, organizm się obronił, z drugiej strony fakt może trwać ok 5 dni nawet le gorączka jest raczej stale wysoka a nie raz jest a raz nie ma. No nie wiem sama, może faktycznie tak specyficznie przechodzi ale trzeba to obserwować :)
U nas trzydniówkę już 3 razy podejrzewała tylko jakoś nigdy to nie było TO.
Tak czy siak dużo zdrówka dla Maksia :)

Ja dziś byłam z małymi u innej pani pediatry z którą się umówiłam bo nasz ciągle te bactrimy przepisuje i inne a katary jakoś nie mijają.
Babka zajęła się małymi od zupełnie innej strony, poradziła co wykluczyć z diety, Dosi przepisała też jakieś granulki do podawania codziennie a Paulinie i nam zafundowałam profilaktyczne odrobaczanie, chociaż wyniki ma dobre czasem może nie wyjść a stwierdziła że nie zaszkodzi a zwłaszcza jak chodzi do przedszkola. Cieszę się bo już dawno chciałam odrobaczać ale lekarze jak im żywy robal w badaniach nie wyjdzie to nie chętnie przepisuję tą terapię.
Mam nadzieję że jej zalecenia coś dadzą, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona z wizyty :)

Ściskam Was mocno i miłego wieczorku :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 5 miesiąc temu #892104 przez Tośka27
Nusia u nas Trzydniowka sie pokazala nagle goraczka i trwala 3 dni wysoko goraczkzowal nawet 39,6 byl bardzo slaby nie jadl :*( a na 3 dzien wysypka duzo jej sie moze pojawic u nas nie byo tak zle ale pokazalo siei my to mielismy antyb nie potrzebnie bo mysleli ze to ucho i wiele innych,Ceklor sie nazywal i 5 dni podawalismy bez sensu kiedy wysypka sie pojawi jak pisze Agusiak to juz po chorobie, :D u nas tak tez bylo ufffffffffffffffffffff taka goraczka byl taki SLaby skarbek :*(
Nusia bd ok a jajutro zadzwonie podpytam co moze byc ze on tak nie spi,.
A Elusia to widze nie jestem sama. Gdzies czytalam ze nie wazne czy dziecko na Piersi czy na modyfikowanym moze budzic sie czesto.
I wspolczuje bo u nas ciezko to idzie krzyk wyginanie sie drapanie i wypluwanie smoka wrrrrr. poki nie damy albo mleka albo pic albo zzel na smoka.
tez mowie ze to zabki ech i to trwa jzuz tez dwa miechy choc wczesniej tez sie budzil co godzine co dwie ale zjadl i narazie a teraz poki czegos nie dasz wrzask.mhm tez marze o snie juz :*( jak nigdy lece wlasnie buziaki poki spi nie wyrabiam sie w dniu ciagle cos dzis nad jezioro pojechalam z corkai bratowa posiedziec a 4 h spaceerowalam,
SIl juz brak momentami
A Agusiak warto nie raz isc wlasie do inneg pediatry :D zdrowka Zycze Slicznoty

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892420 przez nuśka09
hej kochane :*
Kurcze no właśnie też ten bactrim mi nie pasi ale może to przez ten katar i kaszel :huh: ale jest od wczoraj poprawa, Maksio żywy jak zawsze, dupsko mu odżyło :) Wysypka mniejsza,biegunka minęła ale kupki dalej zielone...no i kata większy i kaszel ;/ jutro do kontroli idziemy więc zobaczymy...
Agusiaksuper że wizyta u innego lekarza się udała :) odrobaczanie bardzo ważne jest, lekarze niestety w większości ignorują to a prawda taka że nie wiadomo co gdzie załapiesz...

Uwaga: Spoiler! [ Kliknij, aby rozwinąć ]

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892486 przez Elusia
Hej kochane:*
Nusia Ja się nie znam na trzydniówkach to nie wiem czy dobrze, czy źle ci przepisała, najważniejsze że Maksiowi jest lepiej :* oby mu minęło zupełnie do jutra :* a z D.. :( smutna sprawa, oby jakoś poukładał sobie wszystko w głowie i nie stracił tego co w życiu najcenniejsze- was. Trzymam kciuki, że się ogarnie i wszystko dobrze się skończy:*
Agusia Fajnie, że inna Pani pediatra się sprawdziła i inaczej podeszła do tematu :) u nas są dwie ale... obie chyba do d**y ;/ ani nie pytają o rozwój malucha, żadnych wskazówek itd... tylko ważą, mierzą i bez sensu przepisują na wyrost leki... :/ Mówią np. "wszystko w porządku, jest zupełnie zdrowy, proszę wykupić to i to i to"?! ja nie rozumiem czegoś takiego, jak jest zdrowy, to zdrowy do cholery! po co jakieś leki?! :unsure: eh...
Tośka Rozumiem Cię doskonale, ile bym dała żeby chociaż 3-4 godzinki ciągiem pospać.. marzenie. Ale nie ma innego wyjścia jak tylko to przetrwać... chociaż dobrze tyle, że już nie budzi się z płaczem, tylko marudzi troszkę i idzie spać dalej jak utulę. Ciekawe co powie na to budzenie się pediatra? U nas od razu mówiła, że zęby... nawet jak dostawał czopki przeciwbólowe to się budził z płaczem :( szkoda maluszków.
Miłych, spokojnych nocek wam życzę kochane:*

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892586 przez Tośka27
Elusia Kochana Moja wiesz ze wstydze sie zadzwonic bo powiedza ze panikuje a POwiedz Twoj Skarbek w dzien normalnie sie zachowuje bo nasz TAK tylko w nocy jazdy robi. Kapany jest 19,30 czasem o 20 okolo 21 idzie spac dostaje 130m mleka i dwie godziny spi i zaczyna sie wiercic drapac marudzic krecic smoka wypluwac juz nie wiadomo co chce toc dopiero jadl damy pic zle damy mleka lyka popije a czasami wymaga wiecej po dwoch godzinach.albo zel na zabki i usnie poki czuje smak zelu. musi byc cisza jak makiem zasial. klade sie 22 o 23 pobudka do jedzenia zje kladziesz steka marudzi wierci sie i nie wiadomo o co chodzi. :*( a po rekach uwierzcie nie mam sil nosi i latac w kolko do lozeczka tez nie fajnie ale no coz choc nerwy puszczaja i dzis to samo w nocy nic mu nie jest dostaje zel na zabki dostaje kropelki wykapany nasmarowany nakryty i odkryty jak nie pasuje i budzi sie. W dzien nic nie wskazuje na zabki procz slinotoku i pchania raczek do buzi i gryzeienia lozeczka.Juz Sama Nie wiem co JeST :( Elusia pocieszylas MNie troche ze nie jestem z TYM sama tylko ja odkad bylam z NIm w ciazy juz nie spalam uciskal mnie w biodro nie moglam spac musialam wstawac cukier mierzyc w nocy i o 7 rano cala ciaze i jak ur to samo on nigdy nie przespal nocy calej co ja pisze calej nawet Pół :( i juz wymiekam gdzie nie naleze do spiochow ale juzi i jak nigdy Meza mi szkoda .
Dzis nie dosc ze budzil sie wstawal jak opisalam to o 5,20 pobudka i po spaniu nosz kur*** o co co kaman daje mleko nie drze sie daje zel nie i siedzi ziewa zjadl kanapeczke i ciekawe ile dzis raz ybd spal i jaka NOC bo ja dzis SAMA dam rade aleeee juz nie mam czasem sil do niego :( bo nie wiem czy tak musi byc czy cos jest nie tak. :dry: :dry: :dry: :sick: :sick: :sick: :sick: :S :S :S

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892596 przez Elusia
Dzień dobry:*
Tośka u nas ze spaniem bywało różnie ale jakoś co 2-3 h jadł jak był noworodkiem, później spał ślicznie bo jak zasnął o 20 to budził się ok 24 lub 1 później ok.4 i 7 pobudka. Ale od końca 4 miesiąca jak zaczął się ślinić i pchać wszystko do buzi, zaczął się budzić na jedzenie częściej, po 6 miesiącu chce jeść co 2h i budzi się często pomiędzy karmieniami, wierci się i nie może zasnąć, jak nie wezmę na ręce i nie utulę to nie zaśnie (5 min na rękach i śpi). Zauważyłam też że jeśli przed snem płakał bo go ząbki bolały lub z innego powodu, to później płacze przez sen i budzi się z krzykiem. U nas pobudki często o godzinie 5 rano, czasami o 6 i też chodzę spać ok 22. Wiem co czujesz i co to znaczy nie mieć sił, bo ja jestem cały tydzień sama z maluszkiem i mam na głowie jeszcze psa, ale co robić? zaciskam zęby i muszę dać radę. Wiem przecież że on nie budzi się specjalnie, że coś mu dolega- mam nadzieję, że tak jak pediatra mówi to ząbkowanie... że kiedyś się skończy to szaleństwo... często mi smutno, że synuś się tak męczy i normalnie spać nie może. A jak z drzemkami w dzień ? u nas są 2 albo 3, albo 3x1h albo 1x2h i 1x1h. Ostatnio idzie spać już ok 19. Zauważyłam po za tym, że nie ma różnicy czy idzie spać np. ok 21 czy 19 to i tak budzi się tak samo. Aha, u mnie narzeczony nie wstaje w nocy w ogóle do małego...

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892666 przez Kasiaa
witajcie:)
Kurcze nie mam czasu napisac nawet... podczytuje Was ale odpisac nie mam kiedy w doen Wojtus mało śpi zmienia mu sie to jak w kalejdoskopie był czas ze spał 2 razy po godzinie lub 1,5 h a teraz 3 razy po 40 minut allbo 20 heh...
odezwe sie wieczorem i wtedy nadrobie a przynajmniej postaram sie:)
Mam pytanko co jedza Wasze maluszki w dzień>? tzn chodzi mi o ich jadlospis:P bo ja juz nie wiem cop dawac Wojtkowi jesc.... bo mleko to tylko na noc i o 2 i 6 rano i koniec...

Buzki

[link=http://www.suwaczki.com/] [/link]

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892748 przez Tośka27
Elusia u nas spi roznie wdzien czasem dwa razy po 40minut a czasem 3 x po 20minut nawet i zdarza sie ze po 10 minut pada jak Kafka a za chwile wstaje jak nowo narodzony zdaze wyjsc siku wracam a on nie spi. olaboga o 17 ostatnia drzemke ma w domu krotko spi na podworku dluzej po 2,5 h nawet pospi jak mu nikt nie przeszkodzi :D i tak jak u cb tez nie ma reguly jak go kladlismy ok 20 wstawal o 23 jak kladziemy okolo 21 tez wstaje kolo 23 lub po 23 a czasem nawet zdazy usnac gofzina dwie mina i znowu budzi sie zdarza sie tez ech ze polozymy go takiego zmeczonego okolo 20 a okolo 21 pobudka i to do zabawy wcale nie chce mu sie spac dzis rano kimnal od 5,20 to o 8 ululalam wstal po 30 minutach wyszlam na spacer 10,30 o 11 po 11 usnal spal dwie godziny . i teraz nie wiem czy meczyc go czy dac mu spac jeszcze on nie wytrzyma do 20
A co do Meza u mnie wstaje robi mleko a ja karmie. Kapie go ja ubieram i pielegnuje, a u na nie wiem sama czy to zeby czy co wszystko juz spr wiec tylko wychodzi na to ze zeby ale w dzien nie jest marudny uciazliwy itp
Kasia ja daje juz wszystko nie bd pisac co : bo zaraz zapewne znajdzie sie ktos kto powie ze w chorobe wpedze Dziecko :D :D je zupy drugie dania kisle deserki owoce ciastka rogaliki chrupki orzechowe truskawkowe prazynki kaszka nie zawsze. bulka chleb z maslem z pasztetem parowki wedlina owoce kiwi brzoskwinie morele winogrona banany jablka brzoskiwie zmutowane z figa phihihihi fasolke szparagowa :D kapuste biala itp

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu - 4 lata 4 miesiąc temu #892795 przez [email protected]@
Kasiaa U nas jadłospis wygląda tak:
między 7 a 8 rano 210 ml kaszki na wodzie z butli
około 10-11 śniadanie czyli albo jajeczniczka, albo chlebek z szyneczką lub pasztetem, czasami kaszka na gęsto z jakimś owockiem lub jogurtem
14-14.30 obiad to zazwyczaj jakieś warzywka z mięskiem ryżem lub kaszą albo bez jak są ziemniaczki
17 zazwyczaj daje jej kaszkę do picia na wodę, bo o tej porze to poza domem jesteśmy najczęściej. Czasami też jogurcik, biszkopty, albo jakiś mus owocowy.
20 240 ml kaszki na mleku do picia.
W między czasie to chrupki czy jakiś owocek, wafelek czy kruche ciastko. To różnie.Co tam akurat jest :)

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892879 przez Tośka27
A ja to nie moge napisac konkretnie bo u nas co rusz cos sie szamie :P nie mamy regularnych Posilkow obiadki raczej staram sie o 13 zupke o 16 drugie danie staram sie nie zawsze sie uda tak :D sniadanie to u nas COrka do szkoly je Synek tez bule wcina :D i tak w kolko cos tam :D

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

4 lata 4 miesiąc temu #892913 przez Kasiaa
heh nie wiem od czego zacząć... :)
Nusia super ze Maksiowi już lepiej :) co do D.... trzymam mocno za Was kciuki zeby sobie wszstko przemyślał i od nowa poukladał co i kto dla niego jest najważniejszy/ najważniejsi znaczy Ty i Maksio.
Paula Tosia dzięki za jadłospisy:) bo ja kąplatnie nie wiem co juz dawac Wojtkowi do jedzenia:P
Elusia skoro Szkrab budzi się tak czesto to może glodny jest??? nie mam pojęcia... a moze poprostu tak ma... My teraz chodzimy spac ok 21 i Wojtek od tego tygodnia na noc wypija 280- 300ml mleka. takze baaaardzo dużo jak na niego... i pobudka ok 2 ok 130ml następna po 6 ok150ml i śpi jeszce tak do 8 lub 8.30
Agusia cieszą się ze zadowolone wyszłyście z dziewczynkami z wizyty od pediatry:)
Przepraszam ze tak pobieżnie odpowiadam... ale teraz postaaram się na bieżąco tu zaglądać i pisac:)

My wczoraj skończyliśmy 9 miesięcy:) czas leci jak szalony........... jeszcze 2 miesiące razem ze Szkrabuniem i od wrzesnia do zlobka..:/ o tyle dobrze ze dostal sie do panstwowego... nie wiem jak ja to przezyje..... :(
Wojtek ładnie stoi podnosi sie sam i nawet zaczyna chodzić tzn przesuwać sie trzymając sie łóżka np.Chce tylko zeby go prowadzac za rączki:) a najlepsze jest to jak ostatnio nauczył sie siedzieć po turecku ! :laugh: hehheh wygląda bosko :)
Zębow mamy już 8 4 na gorze i 4 na dole, ale widać już ze trojki dolne i gorne juz niedlugo wyjda ... takze jak bedziemy konczyc roczek to cale uzebienie pewnie u Nas bedzie:)
U nas tez ciągle cos a to jakeś dziwne uczulenia nie wiedomo na co bo robiliśmu panel pokarmowy i nic nie wyszło a to katar ktory ciągnie się juz drugi tydzień:/ i pijemy syrop pulneo- podobno dobry...
wojtek nie chce jesc kaszek najchetniej jadłby tylko zupki obiadki i jogurty :cheer: dawałsam mu jogurty nestle i bobovity po 6 miesiącu ale ostatnio zaczelam dawac bakusie i jest wszystko ok, danonki tez. .
Lece sie kąpac i spac bo od kąd wróciłam od rodziców ze wsi czyli od niedzieli ciagle chodze ok 24 spac bo ciagle miałam duuuzo jakuejs pracy:/

Spokojnej nocki:)

[link=http://www.suwaczki.com/] [/link]

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: ilona
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby

  • Dzienniczek ciąży

    Dzienniczek ciąży

  • Dzienniczek żywienia dziecka

    Dzienniczek żywienia

  • Dzienniczek żywienia maluszka

    Dzienniczek żywienia

Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-2018 ZapytajPolozna.pl